Fast Blinking Hello Kitty

Wednesday 16 May 2012

Meet Again After A While .. :)

Hye, Girlsss ! Assalamu'alaikum w.b.t .. :) yuhuu .. hehe .. 

Okayy sempena Teacher's Day diz year, kita dah wt sejarah kita sendiri kat Jusco Tebrau ehh .. haha .. Btw, dah lama gilaa kott tak jumpa .. So, aku tak nafikan yg gathering kita tu sangat happening .. haha :D tak berhenti bergelak ketawa dan juga beramah mesra .. #ayat skema karangan .. bhaha ..

Aku mls laa nk ckp pnjg-2 .. korg datang sini pon sbb nak tgok gmba korg kan ? hehe .. aku dah edit sume .. well, mmg hobby aku tuh . So, sorryy laa ea .. tp aku tak kacau muke korg .. don't worry, be happy ~ haha .. Tgok laa sambil tersenyum, kayy .. hehe .. :)

Please Welcome, Girlss ... :) sorry late sikett ~ hehe ..

dormmate mase form 2 .. lama sgt dah .. syg ummi .. <3


purple-2 gugirl ~ ahaha .. :)

syg korang sgt-2 .. classmate yg tiada tandingan :)

True Fiends .. sume muke comey-2 .. haha .. :)


seronok tengok korg seronok .. :D

tengah dengar byot n wina melawak ~ haha .. :)


me with birthday girl ~ :) happy birthday, dear .. <3


byot gelak besar tuu .. haha :)

due org ustazah , insyaAllah .. amin .. :)

perut kenyang, senang hati ~~ :D

dlm toilet . hehe .. snap by Aisyah Sangkrah ! :)


ngee .. ^^

Believe and sing from your heart :))

Don't ever give up in facing tests in life .. :)


ahaks ! dah kenyang :))


senyum, tak perlu kata apa-2 .. haha .. :))


yot-2 yang cute ^^

like this a lot ! hehe .. syg nabyl .. <3


sahabat bahagia .. :))


tggu mmbe-2 len solat .. ehem ! haha ..


side view okayy ^^

yess .. friends ilaa Jannah, kayy .. :)

Jawaher yg sentiase steady and cool .. hehe ..



last snap before saying Goodbye ~~ :')


 hope korg puas hati ekk .. hehe .. ni jea yg ade pd aku .. :) nak tggu dr org-2 len gk .. hehe .. kamera mahal gg tuu . byot pon jgn lupe ehh .. mai .. sape-2 lagi yg ade gmba, upload jea .. huhu ..

For my part tu .. hehe .. saje-2 jek masukkan sekali .. practice skill :) haha .. hope korg tak bosan tgok ehh . kalau bosan, saya mintak maap banyak-2 ! hahaha :D


Okayy, lastly, enjoy giler hang out ngn korg td .. :) cerita Dark Shadow pon best ! hehe :) walaupun ade yg tak dpt join, jgn cdey-2 ea.. kalau ade jodoh, mesti kita sume akn jmpe lagi .. ;) ngee .. hope kita semua jumpe lagi next time .. Good Luck in your studies .. yg DL-2 tu, congrats sgt-2 eak .. hehe .. doakan kejayaan kita semua di dunia dan akhirat .. doakan aku jugakk :) I LOVE YOU ALL LIKE A LOVE SONG lah ! <3<3

SAYANG KORANG SEMUA SANGAT-SANGAT !! :')


Assalamu'alaikum ..




No comments:

Post a Comment