Fast Blinking Hello Kitty

Thursday 14 June 2012

~ My 19th Birthday ~

Assalamu'alaikum ollzz .. :)


Wah .. dah 19 ke ?? tak sangkanyaa .. hee :'D

emm .. wanna share something here .. tak celebrate pon .. yelah dah BESAR kan .. hehe :) so, just got wishes from my dear friendsss <3 ade yg wish by phone, many thankss to mmbe lame, Nasreeq .. kawan-2 UIA, dormmate and classmate, Nad, Allia, Nisa, and cek mek klate, Zaiton .. ngee .. :') And also got wishes from facilitator yg lead my group in kem Biro Tata Negara dulu .. Cikgu Hasbullah .. :) yg paling tak dijangka, dpt wish from pihak Bank Islam . kihkih .. tak menahan .. but, bagus jugakk .. rasa dihargai laa kan as customer Bank Islam .. hehe :)

And the rest through facebie laa kan .. HEHE ..

Last but not least, thankss a lot all my dearest .. :') I really-2 appreciate it .. itu lah the best present for me .. hehe ..


I'll stop here ..


Assalamu'alaikum .. :)



this is ima .. on the night I became 19 .. :)



No comments:

Post a Comment